Broderi og tilbehør

Enda en farge er ferdig på dompappløperen. Jeg måtte ta opp litt av det gule under veis, da det var blitt forskjøpet på den ene siden. Men nå skal alt stemme.

1011

 

Så må jeg bare vise fram den nydelig oppsatsen jeg fikk til bursdagen min.

1010

 

I går laget frøkna suppe fra bunnen av. Maissuppe med masse grønnsaker i . Jeg spiste opp restene i dag og da var den enda bedre.

1008

 

De siste ukene har det kommet inn litt garn. Jeg har bestilt fargekart på Holst supersoft og noble. Selvfølgelig måtten man fylle opp til 350kr grensen!

1009

~ av wia123 den oktober 10, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
