Scanncut

Julegave på forhånd til meg selv! På tirsdagen var jeg og hentet denne på posten. Scanncut CM900.

1014

 

Og i går tok jeg motet til meg og scannet inn et bilde. Som første forsøk prøvde jeg meg på en ferdig tekst i fra maskinen på vanlig vinyl. Da det gikk fint, gikk jeg løs på glittervinylen og det scannede bildet mitt med noen søte små føtter. Trykkene ble limt på to bodyer jeg kjøpte sammen med vinylen.

1015

 

Jeg er bare superfornøyd med mitt første forsøk. Jeg måtte skjære 2 ganger for å komme gjennom glittervinylen. Samme innstillinger som den vanlige vinylen, ga bare en svak rissing i den med glitter. Denne er nå overlevert til ny eier. Vanlig vinyl ble kuttet med følgende innstillinger: kniv 3, trykk -1, fart 1. Innstillinger for glittervinyl ble: kniv 5, trykk 0, fart 1.

1017

 

I dag har jeg kikket så vidt på Canvass og prøvd å redigere noen filer der, det virker ganske greit. Ellers så blir det litt strikking også innimellom. Jeg har kommet til bærestykket på islandskofta mi og der skal jeg i tillegg til grått bruke disse fargene.

1016

~ av wia123 den oktober 20, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
