Helgens sysler

I går var Frøkna hos frisøren og fikk klippet håret og stripet det. Meget fornøyd med resultatet. Det lange håret har ikke vært klipt på 3-4 år så stripingen var et lokkemiddel for å få det til.

1021

 

To nye farger er ferdige på løperen.

1018

 

Siden jeg er så godt igang med å brodere, har jeg funnet frem disse julekortene. Setter jeg igang nå så kan jeg rekke å få de ferdige til jul i år!

1020

 

Et lite tilbakesteg for strikkinga på kåpen i dag. Tassen hadde tydeligvis funnet den ene pinnen og trodd den var til å tygge på. Så feil han tok! Nå har jeg ingen hele sett med pinner 4,5 så jeg måtte sette på 4mm på venstre side. På det andre settet med tilsvarende pinner hadde ene enden knekt og den andre løsnet mellom metal og tre.

1019

~ av wia123 den oktober 23, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
