Gamle minner og nye prosjekter

Her forleden falt jeg for fristelsen til å kjøpe en garnpakke med Soline. Greit å ha som pusleri om kveldene. Så får jeg se om jeg får til Solan og Ludvig ut av litt fri fantasi.

1102

Sist helg ble jeg ferdig med å strikke på Lett Lopi kåpen min. Nå gjenstår montering og glidelås før jeg må avgjøre om jeg skal fore den. Den passer ganske bra og fargene ble ikke så værst sammen.

1101

Jeg er litt frossen om dagen og i kveld gikk jeg tom for ved. Jeg måtte ut i garagen og der fant jeg skuffene som hadde tilhørt min gamle pult. Den pulten fikk jeg den gangen jeg begynte på skolen, så den har vært med på mangle flyttinger. Pulten ble skrotet for noen år siden, mens skuffene ble stående igjen på gjesterommet som ble pusset opp i sommer. Nå er den første av 3 skuffer blitt til aske.

1104

Fortiden er det et par Opalnøster som er busstrikk. Dette skal formodentlig bli til et teppe til sist.

1103

~ av wia123 den november 9, 2016.

Legg igjen en kommentar

 
