En hilsen fra vinterland

Jeg ble så lei av å strikke ensfarget rundt på selve babydressen så jeg begynte på et erme isteden. Og det er nå straks ferdig.

112

I går laget jeg et luemønster ut fra en video og en lue som jeg hadde liggendes. Først laget jeg en størrelse.

113

Dernest forminstet jeg den litt.

114

Her er begge luene og den opprinnelige luen. De jeg laget er doble. Stoffet fant jeg i lageret. Nå er luene gitt bort og jeg håper de kommer til nytte.

116

De siste dagene har det kommet litt snø så nå er trærne dekket av dette fine hvite.

111

Siden jeg har så få prosjekter på gang…… så har jeg startet på et nytt babyteppe i Opal ull/bomullsblanding. Fikk en tilbakemelding på at det forje teppet i denne blandingen var bra.

115

~ av wia123 den januar 15, 2017.

Legg igjen en kommentar

 
