2rett 2vrang

Klar for 2 nye farger på ribbebuksa. Bare de små restene du ser igjen av de 3 første fargene, totalt 2g. Nå blir det rosa og sjøgrønn videre.

120

Tråder festet og straks linningen sydd ned, da blir det bare et par tråder å feste når jeg er ferdig med strikkingen.

117

Se så langt jeg har kommet på teppet. Straks ferdig med det første nøstet, og min mening er at dette garnet ble penere i et teppe enn i et par sokker (pga de lange fargepartiene).

119

Skal bruke noe av Siljagarnet til å lage en liten dukkekjole. Jeg har funnet frem 2 ulike fargekombinasjoner. Tror jeg skal prøve den med sort først.

118

~ av wia123 den januar 22, 2017.

Legg igjen en kommentar

 
