En sokk her og en sokk der

I formiddag satt jeg og koste meg med brodering. Jeg ble ferdig med det hvite på selve motivet og gikk igang med å fylle i grønt på kantborden. Nå i ettermiddag henger løperen her klar til å bli falldet opp.

211

 

Jeg har endelig kommet igang med litt mere av garnet fra restekassen. 3 av nøstene skal bli sokker til meg selv. Jeg tror det er rester av Opal og det hvite er Fabel.

210

 

Jeg prøvde meg på det neonfargede garnet, men det sorte garnet er for tynt så jeg må finne en erstatning før jeg kan fortsette på dette sokkeprosjektet.

209

 

 

~ av wia123 den februar 19, 2017.

Legg igjen en kommentar

 
