Matteveving

Sist tirsdag startet jeg opp med å veve min første fillerye. Helga var brukt til å rive opp gamle sengetrekk.

Etter en forsiktig start gikk jeg igang med å prøve meg på mønster på lørdagen. Først noen blå firkanter.

Og deretter noen hvite på rød bunn. Når matten er ferdig er det datteren som skal ha den. Lengden begynner å nærme seg 1m nå.

I dag har jeg endelig fått montert ferdig de 5 flate rottene mine (egentlig bokmerker). De er det siste jeg får utav «restekassen» min.

 

Her er resultatet fra restekasseprosjektene mangler bare ribbebuksen og dukken.

 

Og er er alt som ble igjen.

~ av wia123 den april 30, 2017.

Legg igjen en kommentar

 
