Solnedgang

Koselig å sitte under parasollen i finværet og brodere på en solnedgang. Anser meg ferdig med det lyse gule nå.

 

Medaljens bakside ikke så værst den heller. Jeg er ikke av dem som kjemper for at den skal være like fin som fremsiden, men jeg gjør så godt jeg kan.

I går ble det litt riving av mattfiller  fra dette dynetrekket.

 

Og her er de første remsene. Jeg river ikke alle på en gang for jeg vil følge mønsteret og beholde rekkefølgen.

 

 

~ av wia123 den juli 28, 2017.

Legg igjen en kommentar

 
