Julemesse og brikkevevkurs

For et par uker siden var jeg på min første messe på mange år. Koselig stemning og brukbart salg.

 

Solan ble ferdig akkurat i tide til messen mens Ludvik først ble ferdig på messens andre da. Ludvig ble ikke med hjem da en dame forelsket seg i ham.

 

Jeg fikk solgt endel av mappene jeg hadde sydd, og de som ble til overs blir vist julegaver.

 

For 3 uker siden var jeg på brikkevevkurs i regi av Heimdal husflidslag. Supermoro å lære denne teknikken. Jeg har så vidt vert borti den før, men kunskapen hadde gått i glemmeboka. Her starten på mitt første prosjekt.

Og her prosjekt nr 2.

Midt i november var jeg på et nytt kurs på tur til Kiel, og denne gangen var jeg utstyrt med kart. Så da ble det kjøpt litt «stoff»!

~ av wia123 den november 30, 2018.

Legg igjen en kommentar