Håndsøm

De siste dagene har jeg vært utrolig flink til å fullføre prosjekter. I går satte jeg meg ned med kanting av juleløperen som jeg broderte ferdig her i vinter. Og nå er den dampet og fin.

 

Siden jeg denne gangen fulgte veiledningen til punkt og prikke, så ble hjørnene også fine.

 

I dag sydde jeg ferdig den lille pungen som jeg håndsydde kantbåndet på på lørdagen. Pungen er nå overtatt av ny eier som var godt fornøyd med resultatet. Jeg tror jeg skal lage en slik til meg selv også, men da litt større.

 

Nå i ettermiddag har jeg fått strøket noen påskeduker så man kan få litt påskestemning mens det regner og snør omhverandre ute.

 

~ av wia123 den april 10, 2017.

Legg igjen en kommentar

 
